Календарне планування
уроків у 4
класі
Календарно-тематичне
планування уроків
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
(За підручником М.С.Вашуленка, С.Г. Дубовик, О.І.Мельничайко)
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Мова і мовлення
|
||
1
|
Мова
— скарбниця історії народу
|
|
2
|
Безперервне
поповнення словникового складу мови. Старі й нові слова в мові. Вимова і
написання слова аеропорт
|
|
3
|
Культура
мовлення і спілкування в різних мовленнєвих ситуаціях. Дотримання правил мовленнєвого
етикету, культури спілкування
|
|
Текст
|
||
4
|
Закріплення
поняття про будову текстів різних типів (опис, розповідь, есе). Тема і мета
висловлювання. Заголовок. Вимова і написання слова футбол
|
|
5
|
Поділ
тексту на частини, складання плану за допомогою вчителя та самостійно.
Спостереження за роллю абзаців. Визначення теми висловлювання у текстах,
формулювання основної думки
|
|
6
|
Робота
з деформованим текстом: виявлення відсутніх абзаців, переставляння частин
тексту, вилучення
речень, що не відповідають темі, додавання кінцівки (заключного речення)
|
|
7
|
Знаходження
та інтонаційне виділення у реченнях тексту (монологічного і діалогічного)
слів, найважливіших
для висловлення думки. Спостереження над засобами зв’язку речень у тексті. Лексичні
засоби для зв’язку речень у тексті
|
|
8
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-розповідь за темою «Яскраві краплини літніх канікул»
|
|
9
|
Текст-опис.
Вправи на порівняння художнього і науково-популярного описів
|
|
10
|
Складання
художніх та науково-популярних описів. Обговорення своїх письмових робіт у
парах, невеликих групах; відзначення позитивних сторін роботи, висловлення
порад щодо їхнього
доопрацювання
|
|
11
|
Спостереження
за особливостями змісту та побудови тексту-міркування: наявність певного твердження,
доказів та висновків. Визначення теми висловлювання у текстах-міркуваннях, формулювання
основної думки. Вимова і написання слова температура
|
|
12
|
Побудова
тексту-міркування, добирання переконливих доказів, формулювання висновку
|
|
13
|
Вправляння у написанні замітки до стіннівки
|
|
14
|
Контрольна
робота: письмовий переказ
|
|
Речення
|
||
15
|
Повторення
й узагальнення вивченого про види речень за метою висловлювання, про головні та
другорядні члени речення. Розділові знаки в кінці речень. Інтонаційно
правильне читання речень,
різних за метою висловлювання, окличних речень. Вимова та написання слова океан
|
|
16
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту
«Картопля»
|
|
17
|
Встановлення
зв’язку слів у реченні. Визначення, за допомогою чого пов’язуються слова (за допомогою
закінчень і прийменників, тільки закінчень). Поширення речень словами та
словосполученнями. Складання речень за зразком та схемою. Відновлення змісту
деформованих
речень.
Вимова та написання слова трамвай
|
|
18
|
Поняття
про однорідні члени речення. Граматичні питання до однорідних членів речення. Спостереження
за вживанням речень з однорідними членами в тексті. Кома при однорідних членах
речення
|
|
19
|
Головні
та другорядні члени речення. Поєднання однорідних членів речення за допомогою інтонації,
сполучників. Інтонація перелічування та протиставлення. Вимова і написання
слова гардероб
|
|
20
|
Складання
речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами; використання речень
з однорідними членами у побудові текстів. Творче застосування знань, умінь,
способів діяльності
в нових ситуаціях. Вимова і написання слова кілометр
|
|
21
|
Узагальнюючий урок з розділу «Речення»
|
|
22
|
Контрольна
робота: діалог
(усно або письмово)
|
|
Слово. Значення слова. Частини мови
|
||
23
|
Повторення й узагальнення знань і вмінь про морфемну
будову слова; розрізнення слів, що належать до гнізда спільнокореневих та
форм одного з таких слів. Вимова та написання слів: врівноваженість, наполегливість, справедливість, творчість
|
|
24
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору
на основі вражень від екскурсії «Краса
осіннього парку»
|
|
25
|
Повторення
й узагальнення знань і вмінь про лексичне значення слова. Спостереження за словами,
що відповідають на питання хто? що?
який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? котрий?
котра? котре? котрі? де? коли? як?, а також за службовими словами, до
яких не можна поставити питання (і, та,
на, від, але тощо). Класифікація на групи слів,що відповідають на питання
різних частин мови. Вимова і написання слова дисципліна
|
|
Іменник
|
||
26
|
Розширення
уявлень про лексичне значення іменника (слова з абстрактним значенням: радість, сум, сміливість тощо). Вживання
іменників у прямому і переносному значеннях. Багатозначність
окремих іменників. Український алфавіт. Вимова та написання слів: врівноваженість, наполегливість,
справедливість, творчість (продовження)
|
|
27
|
Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Спостереження за
точним і влучним вживанням з ряду синонімів тих слів, які найбільше
відповідають змістові. Робота
зі словниками синонімів та антонімів. Вимова і написання слова оптимізм
|
|
28
|
Рід іменників. Віднесення іменників до
одного з родів. Змінювання іменників за числами. Вимова
і написання слова спільнота
|
|
29
|
Змінювання
іменників за відмінками. Формування умінь ставити іменники у початкову форму.
Використання орфографічного словника для перевірки закінчення іменників
чоловічого роду з основою на приголосний у родовому відмінку. Вимова і
написання слова держава
|
|
30
|
Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з], [ц], [с] перед закінченням -і в іменниках різного роду.
Правопис іменників, у яких відбулося
це чергування. Вимова і написання слова шеренга
|
|
31
|
Спостереження за явищами чергування кореневих [і] з
[е], [о] в окремих іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний.
Правопис іменників, у яких відбулося це чергування
|
|
32
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання письмового твору-опису за картиною К.Білокур
«Соняшники»
|
|
33
|
Правопис
закінчень іменників жіночого роду на -а в родовому відмінку однини з основою на твердий і
м’який приголосний та на [ж], [ч], [ш]
|
|
34
|
Правопис закінчень іменників жіночого роду в
орудному відмінку однини: закінчення –ею в менниках з основою на м’який приголосний та на
шиплячі; закінчення -єю в іменниках на -ія
|
|
35
|
Правопис закінчень
іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини: закінчення –ем в іменниках з основою на м’який приголосний та на
шиплячі; закінчення -єм в іменниках з основою на [й]. Вимова і написання слова мізинець
|
|
36
|
Контрольна
робота: списування
|
|
37
|
Практичне засвоєння правопису закінчень
найуживаніших іменників чоловічого роду на -ар, -яр. Використання орфографічного
словника для перевірки написання найуживаніших іменників чоловічого
роду на -ар, -яр
|
|
38
|
Спостереження над паралельними закінченнями
іменників чоловічого роду — назв істот у давальному та місцевому відмінках однини.
Український алфавіт
|
|
39
|
Форми
іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини
|
|
40
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту «Осінь за вікном чарівну казку пише»
|
|
41
|
Спостереження за закінченням іменників у множині
(таблиця відмінювання). Вправи на вживання правильних відмінкових
закінчень іменників у множині
|
|
42
|
Розвиток умінь правильно використовувати прийменники з іменниками в
різних відмінках. Вимова та написання
слова тролейбус
|
|
43
|
Вправи на вживання правильних відмінкових
закінчень іменників у множині. Засвоєння літературних форм іменників у місцевому відмінку множини
з прийменником по
|
|
44
|
Узагальнювальний
урок з розділу «Іменник»
|
|
45
|
Контрольна
робота: перевірка мовних знань і вмінь
|
|
Прикметник
|
||
46
|
Розвиток
умінь упізнавати прикметники в тексті. Спостереження за їхньою роллю в
мовленні.Уживання прикметників у прямому та переносному
значеннях.
|
|
47
|
Прикметники-синоніми
та прикметники-антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів. Вимова
та написання слова життєрадісний
|
|
48
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. «Пташка красна пір’ям, а людина – добрими справами».
Твір-роздум
|
|
49
|
Спостереження
за вживанням прикметників у текстах різних стилів: художньому і науковому (без
уживання термінів)
|
|
50
|
Родові
закінчення прикметників. Розрізнення роду і числа прикметників у сполученні з
іменниками
|
|
51
|
Змінювання
прикметників за родами та числами у сполученні з іменниками
|
|
52
|
Визначення
відмінків прикметників за відмінками іменників. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях
|
|
53
|
Побудова
сполучень слів і речень з прикметниками в різних відмінкових формах, введення
їх у текст
|
|
54
|
Відмінювання
прикметників у сполученні з іменниками в однині (таблиця відмінювання). Граматичне питання до прикметника у сполученні з
іменником
|
|
55
|
Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками в
однині (таблиця відмінювання). Творче застосування знань, умінь, способів
діяльності в нових ситуаціях
|
|
56
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий
переказ
|
|
57
|
Контрольна робота: диктант
|
|
58
|
Зіставлення
закінчень прикметників з основою на твердий та м’який приголосний в однині. Виконання мисленнєвих ситуацій
|
|
59
|
Вживання
ь перед закінченнями прикметників у
родовому, давальному, орудному та місцевому
відмінках однини
|
|
60
|
Відмінювання
прикметників у сполученні з іменниками в множині (таблиця відмінювання)
|
|
61
|
Вживання
відмінкових форм прикметників у множині. Правопис закінчення -і у називному відмінку множини
(вимова та правопис)
|
|
62
|
Вимова
і написання найуживаніших прикметників на -ський,
-цький, -зький
|
|
63
|
Узагальнення
і систематизація знань та вмінь з розділу «Прикметник»
|
|
64
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Порівняльний
опис дерева. Складання
казки за поданим паном і опорними словами «Горобина
і ялина в зимовому лісі»
|
|
Числівник
|
||
65
|
Загальне
уявлення про числівник як частину мови. Питання до кількісних і порядкових
числівників. Вимова і написання слова посередині
|
|
66
|
Вимова
і написання найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. Робота з
орфографічним словником. Вимова і написання слів шістнадцять, п’ятсот, шістсот
|
|
67
|
Вимова
і написання найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. Робота з
орфографічним словником
|
|
68
|
Практичне
засвоєння вимови і написання відмінкових форм окремих числівників (11, 14,
16, 50,60, 70, 80, 1000). Вимова і написання слів вісімдесяти, п’ятдесяти, сімдесяти, шістдесяти
|
|
69
|
Практичне
засвоєння вимови і написання відмінкових форм окремих числівників (11, 14,
16, 50, 60,
70, 80, 1000)
|
|
70
|
Словесні
формули на означення показників часу протягом доби. Вимова і написання слова вчора
|
|
71
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту
«Джерельце взимку»
|
|
Займенник
|
||
72
|
Поняття
про займенник як частину мови. Спостереження за роллю займенників у тексті
|
|
73
|
Особові
займенники. Їхнє значення, синтаксична роль
|
|
74
|
Займенники
1-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання. Вимова і написання слів взимку,влітку
|
|
75
|
Займенники
2-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання
|
|
76
|
Займенники
3-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання. Вживання приставної букви н у
займенниках 3-ї особи
|
|
77
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ
тексту з творчим завданням
|
|
78
|
Уживання
займенників з прийменниками. Роздільне написання прийменників із
займенниками. Вимова і написання слова восени
|
|
79
|
Побудова
сполучень слів і речень із займенниками у різних формах
|
|
80
|
Вправи
на використання займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення
текстів шляхом
використання займенників замість лексичних повторів
|
|
81
|
Контрольна робота: перевірка мовних знань і
вмінь з тем «Числівник», «Займенник»
|
|
82
|
Аналіз
перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання
|
|
Дієслово
|
||
83
|
Повторення
вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з
іменниками). Спостереження за дієсловами різних семантичних груп. Вимова і
написання слова попереду
|
|
84
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору
«Зима»
|
|
85
|
Узагальнення
і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми.
Робота зі словниками синонімів та антонімів
|
|
86
|
Багатозначні
дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях. Вимова і
написання слів ліворуч, праворуч
|
|
87
|
Контрольна
робота: диктант
|
|
88
|
Аналіз
контрольної роботи. Оцінювання результатів навчання
|
|
89
|
Неозначена
форма дієслова (початкова форма). Спостереження за вживанням дієслів
неозначеної форми у приказках і прислів’ях, порадах, інструкціях. Вимова і
написання слова мільйон
|
|
90
|
Побудова
порад, інструкцій. Закріплення правопису не з дієсловами
|
|
91
|
Часи
дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами. Вимова і написання слова тепер
|
|
92
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий
переказ тексту
|
|
93
|
Часи
дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами. Вимова і написання слова напам’ять
|
|
94
|
Спостереження
за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Розвиток
умінь вибирати з-поміж поданих дієслів те дієслово, що найбільш відповідає
мовленнєвій ситуації,уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і
письмових висловлюваннях різних
типів
|
|
95
|
Дієслова
на -ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на
–ся у
тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на -ся і вживання їх у
реченнях, мовленні
|
|
96
|
Контрольна
робота: списування
|
|
97
|
Аналіз
контрольної роботи. Оцінювання результатів навчання
|
|
Прислівник
|
||
98
|
Поняття
про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок з
дієсловами). Незмінюваність — основна граматична ознака прислівників.
Прислівники,
близькі
та протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками.Вимова і
написання слів вперед, ззаду, назад
|
|
99
|
Урок розвитку зв’язного мовлення . Складання
тексту-міркування на основі
прочитаного оповідання
В.Сухомлинського «Співуча пір’їнка»
|
|
100
|
Практичне
ознайомлення з написанням найуживаніших прислівників. Використання
орфографічного словника для перевірки написання прислівників. Вимова і
написання слів ввечері,вдень, вранці
|
|
101
|
Побудова
речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Написання
найуживаніших прислівників. Вимова і написання слів щогодини, щотижня
|
|
102
|
Спостереження
за роллю прислівників у тексті. Обирання з-поміж поданих прислівників тих, що
найбільше відповідають меті та типу висловлювання. Уживання прислівників під
час побудови текстів. Написання найуживаніших прислівників
|
|
103
|
Контрольна робота: перевірка мовних знань і умінь з
тем «Дієслово», «Прислівник»
|
|
104
|
Аналіз
перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання
|
|
105
|
Урок розвитку зв’язного мовлення Стислий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка»
|
|
Повторення вивченого
у початкових класах
|
||
106
|
Текст.
Речення
|
|
107
|
Слово.
Значення слова
|
|
108
|
Контрольна
робота: диктант
|
|
109
|
Аналіз
перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання
|
|
110
|
Частини
мови. Іменник. Прикметник
|
|
111
|
Числівник.
Займенник
|
|
112
|
Дієслово.
Прислівник
|
|
113
|
Узагальнювальний
урок з теми «Повторення вивченого у початкових класах»
|
|
114
|
Підсумкова
контрольна робота за рік (ДПА)
|
|
115
|
Аналіз
перевірної роботи. Оцінювання результатів навчання
|
|
116
|
Урок розвитку зв’язного мовлення Складання
твору-міркування «Що таке доброта?»
|
|
117
|
Творче
застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях
|
|
118
|
Творче
застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях
|
|
119
|
Підсумковий
урок
|
Календарно-тематичне
планування уроків
ЛІТЕРАТУРНОГО
ЧИТАННЯ
(За підручником О.Я.Савченко)
№
з.п.
|
Тема
|
Дата
проведення
|
Сторінки
підручника
|
Розділ перший
ІЗ СКАРБНИЦІ УСНОЇ
НАРОДНОЇ МУДРОСТІ
|
|||
1
|
Вступ до розділу «Із скарбниці усної
народної творчості». За Софією Грицою. Наші джерела
|
4-5
|
|
2
|
Мудра
дівчина. (Українська народна казка)
|
6-12
|
|
3
|
Мудра
дівчина. (Українська народна казка)
|
6-12
|
|
4
|
Без
труда нема плода (Народна притча)
|
12
|
|
5
|
У пригоді (Народна притча). Записала Олена
Пчілка
|
13-14
|
|
6
|
Урок позакласного читання. Казка мудрістю
багата. Побутові казки
|
||
7
|
Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького
(Народна легенда)
|
14-15
|
|
8
|
Місто
Сміла (Народна легенда)
|
15-16
|
|
9
|
Стоїть
явір над водою (Українська народна пісня)
|
16-17
|
|
10
|
Котився
віночок по полю (Українська народна пісня)
|
17-18
|
|
11
|
Народні усмішки. Швачка. Син та мати. Записав Борис
Грінченко
|
18
|
|
12
|
Урок позакласного читання. Народні легенди
|
||
13
|
Українські
народні прислів’я. Прислів’я народів світу
|
19-20
|
|
14
|
Контрольна робота № 1. Аудіювання
(письмово)
|
||
15
|
Скоромовки. Загадки
|
21-22
|
|
16
|
Галина Кирпа. Мова моя
|
22
|
|
17
|
Перевір свої
досягнення
|
23
|
|
18
|
Урок позакласного читання. Сторінками
народної творчості
|
||
Розділ другий
ЩО БУЛО НА
ПОЧАТКУ СВІТУ
|
|||
19
|
Створення
світу
|
24-26
|
|
20
|
Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та
людей
|
26-28
|
|
21
|
Дедал
та Ікар. Переказала Катерина Гловацька
|
28-31
|
|
22
|
Контрольна
робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово)
|
||
23
|
Як
ще не було початку світа... (Українська народна обрядова пісня). Записала
Євгенія Ярошинська
|
31
|
|
24
|
Урок позакласного читання. Міфи
Стародавньої Греції
|
||
25
|
За
Сергієм Плачиндою. Гнів Перуна
|
32-34
|
|
26
|
За
Сергієм Плачиндою. Гнів Перуна
|
32-34
|
|
27
|
Перевір
свої досягнення
|
35
|
|
Розділ третій
СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ УКРАНИ
|
|||
28
|
Олександр
Олесь. Наші предки — слов’яни
|
36-39
|
|
29
|
Олександр
Олесь. Ярослав Мудрий
|
39-41
|
|
30
|
Урок позакласного читання. Сторінками
історії України (за поезіями Олександра Олеся із книги «Княжа
Україна»)
|
||
31
|
Іван
Крип’якевич. Книги за княжів часів
|
42
|
|
32
|
Дмитро
Білоус. У назвах міст і сіл слова
|
42-43
|
|
33
|
Алла
Коваль. Місто Чернігів
|
43-44
|
|
34
|
Марія
Хоросницька. Звідки в міста назва — Львів
|
44-45
|
|
35
|
Урок позакласного читання. Козацькому роду
нема переводу
|
||
36
|
Марія
Пригара. Козак Голота
|
45-50
|
|
37
|
Марія
Пригара. Козак Голота
|
45-50
|
|
38
|
Марія
Пригара. Козак Голота
|
45-50
|
|
39
|
Іван
Гнатюк. Козацький дуб
|
50-51
|
|
40
|
Іван
Боднарчук. На новій землі
|
52-53
|
|
41
|
Тамара
Коломієць. Ялинка мого дитинства (Спогади)
|
54-55
|
|
42
|
Урок позакласного читання. Без верби й
калини нема України (Українські казки та легенди про
вербу і калину)
|
||
43
|
Як
давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?
|
56-57
|
|
44
|
Контрольна
робота № 3. Усний переказ прочитаного твору
|
||
45
|
Дмитро
Павличко. Наш прапор. Наталка Поклад. Гімн
|
58
|
|
46
|
Перевір
свої досягнення
|
59
|
|
47
|
Контрольна
робота № 4. Навичка читання
вголос
|
||
48
|
Урок позакласного читання. Державні
символи у творах українських поетів
|
||
Розділ четвертий.
ЯК НЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ КРАЙ...
|
|||
49
|
Вступ
до розділу. Володимир Сосюра. Як не любить той край... Ліна Костенко, усе
моє, все зветься Україна...
|
60-62
|
|
50
|
Василь
Сухомлинський. Восени пахне яблуками
|
62-63
|
|
51
|
Олександр
Олесь. Степ
|
63-65
|
|
52
|
Марко
Вовчок. Літній ранок. Михайло Коцюбинський. Літній день
|
65-66
|
|
53
|
Надія
Кир’ян. Євшан
|
66-67
|
|
54-55
|
Григір
Тютюнник. Ласочка
|
67-70
|
|
56
|
Урок позакласного читання. Чарівний світ
природи у творах Григора Тютюнника
|
||
57
|
Тетяна
Кара-Васильєва. Співуча глина (Скорочено)
|
71-72
|
|
58
|
Володимир
Лучук. Скільки річок в Україні? Степан Жупанин. Загадка-добавлянка
|
73-74
|
|
59
|
Ліна
Костенко. Я хочу на озеро Світязь...
|
74
|
|
60
|
Василь
Сухомлинський. Не забувай про джерело
|
75-76
|
|
61
|
Анатолій
Качан. Летючий корабель.
Перевір
свої досягнення
|
77-78
|
|
62
|
Контрольна робота № 5. Аудіювання (письмово)
|
||
Розділ п’ятий.
ВИДАТНІ УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ
|
|||
63-64
|
Вступ до розділу. Тарас Шевченко. Про себе
|
79-84
|
|
65
|
Урок позакласного читання. «Шевченкове
слово в віках не старіє...»
|
||
66
|
Тарас
Шевченко. Вітер віє повіває... Вітер з гаєм розмовляє...
|
84-85
|
|
67
|
Тарас
Шевченко. Реве та стогне Дніпр широкий...
|
85-86
|
|
68
|
Музей
«Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі
|
86-87
|
|
69
|
Роман
Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено)
|
88-90
|
|
70
|
Іван
Франко. Дивувалась зима... Дрімають села...
|
91-92
|
|
71-72
|
Іван
Франко. Лисичка-кума
|
92-96
|
|
73
|
Урок позакласного читання. Дитячі
оповідання Івана Франка
|
||
74
|
Микола
Олійник. Леся (Уривок з повісті)
|
97-100
|
|
75
|
Леся
Українка. Конвалія (Уривок)
|
101
|
|
76
|
Леся
Українка. Давня весна
|
102-103
|
|
77-78
|
Леся
Українка. Біда навчить
|
103-109
|
|
79
|
Павло
Тичина. Де не глянь — колоски... (Уривок із вірша «Де тополя росте»)
|
110
|
|
80
|
Урок позакласного читання. Вірші
українських поетів для дітей
|
||
81
|
Павло
Тичина. Хор Лісових Дзвіночків
|
111-112
|
|
82
|
Павло
Тичина. Сонце і дим
|
112
|
|
83
|
Максим
Рильський. Дитинство
|
113
|
|
84
|
Максим
Рильський. Ким хочеш бути, хлопчику, в житті? Перевір свої досягнення
|
114-115
|
|
85
|
Контрольна
робота № 6. Навичка читання мовчки (письмово)
|
||
Розділ шостий.
РОЗПОВІДІ ПРО НАС САМИХ
|
|||
86
|
Вступ
до розділу. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь
|
116-118
|
|
87
|
Леонід Глібов. Зозуля і Півень
|
119-121
|
|
88
|
Урок позакласного читання. Байки Езопа
|
||
89
|
Олена
Пчілка. Котова наука
|
121-123
|
|
90-91
|
Неля
Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка на 2 дії)
|
123-134
|
|
92
|
Контрольна
робота № 7. Робота з
літературним твором
|
||
Розділ сьомий.
ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ
|
|||
93-94
|
Вступ
до розділу. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана... (Уривки)
|
135-142
|
|
95-96
|
Ганс
Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено)
|
143-150
|
|
97
|
Урок позакласного читання. Казки Ганса
Крістіана Андерсена
|
||
98-99
|
Джанні
Родарі. Дорога, що нікуди не вела
|
151-153
|
|
100
|
Перевір
свої досягнення
|
154
|
|
Розділ восьмий.
СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ
|
|||
101
|
Вступ
до розділу. Любов Забашта. Сказав мудрець... Анатолій Костецький. Мрія
|
155-157
|
|
102
|
Анатолій
Костецький. Спішу додому
|
158
|
|
103
|
Василь
Сухомлинський. Не загубив, а знайшов
|
159-160
|
|
104
|
Урок позакласного читання. Школа добрих
учинків (за творами Василя Сумлинського)
|
||
105-106
|
Всеволод
Нестайко. Шурка
і Шурко
|
160-166
|
|
107-108
|
Марія
Чумарна. Казка про друга
|
166-170
|
|
109
|
Всеволод
Нестайко. Із сміхом треба бути обережним... Галина Малик. Мавпині іменини
|
171-172
|
|
110
|
Грицько
Бойко. Консультант. Микола Сингаївський. Сміх для всіх
|
172-173
|
|
111
|
Василь
Сухомлинський. Співуча пір’їнка
|
174
|
|
112
|
Урок позакласного читання. Майстер
веселого цеху— Грицько Бойко
|
||
113
|
Контрольна
робота № 8. Навичка читання
вголос
|
||
114
|
Ганна
Чубач. Найрідніші голоси
Степан
Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати...
|
175-176
|
|
115
|
Олександр
Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло
|
177-178
|
|
116
|
Підсумкова
контрольна робота.(Державна
підсумкова атестація)
|
||
117-118
|
Володимир
Рутківський. Як складають вірші
|
179-183
|
|
119
|
Микола
Сингаївський. Дощ із краплі починається
|
184-185
|
|
120
|
Урок позакласного читання. Світ дитинства
у творах Всеволода Нестайка
|
||
121
|
Підсумковий урок
|
Календарно-тематичне
планування уроків
МАТЕМАТИКИ
(За підручником М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка)
№
з.п.
з.п.
з
Ззз
|
Тема уроку
|
Номери
завдань
|
Дата
|
ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 3-ГО КЛАСУ.
ВИВЧЕННЯ
ПИСЬМОВОГО МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000
|
|||
1
|
Нумерація
трицифрових чисел. Табличне множення. Задачі на зведення до одиниці .
|
||
2
|
Письмове
додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених
виразів. Ускладнені
розширені задачі на знаходження третього доданка
|
||
3
|
Нумерація
трицифрових чисел. Складання виразів. Обернені задачі
|
||
4
|
Нумерація
трицифрових чисел: читання і порівняння чисел, попереднє і наступне числа, значення
цифри нуль у записі числа. Множення і ділення з числами 1 і 0. Задачі
на знаходження суми двох добутків
|
||
5
|
Письмове
множення на одноцифрове число. Вирази на сумісні дії. Розв’язування задач
|
||
6
|
Ділення
з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі
на застосування письмового ділення на одноцифрове число
|
||
7
|
Знаходження
частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число.
Задачі
на знаходження числа за значенням його дробу
|
||
8
|
Знаходження
числа за його частиною. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі
на знаходження числа за його частиною
|
||
9
|
Множення
й ділення на розрядні одиниці 10; 100. Задачі на
знаходження числа за його частиною і частини від числа
|
||
10
|
Письмові
прийоми множення на кругле число. Розв’язування рівнянь.
Задачі
на знаходження суми двох добутків
|
||
11
|
Письмове
множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження різниці двох часток
|
||
12
|
Письмове
множення на двоцифрове число. Задачі на застосування дії множення
|
||
13
|
Письмові
прийоми ділення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі
на різницеве порівняння двох часток
|
||
14
|
Письмове
ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Задачі на різницеве
порівняння
|
||
15
|
Письмове
ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Самостійна робота
|
||
16
|
Письмове
ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Задачі на
знаходження невідомих за двома різницями
|
||
17
|
Контрольна
робота № 1
|
||
НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ
|
|||
18
|
Аналіз
контрольної роботи. Утворення, читання і запис чотирицифрових чисел у межах
2000. Розв’язування
задач на знаходження відстані
|
||
19
|
Утворення
другої тисячі. Повторення позатабличного ділення на одноцифрове число. Задачі
на спільну роботу
|
||
20
|
Утворення
чотирицифрових чисел з розрядних чисел. Кут
|
||
21
|
Читання
і запис чотирицифрових чисел. Задачі на знаходження числа за його частинами і
частини від числа
|
||
22
|
Читання
і запис чотирицифрових чисел. Утворення числа
10
000.Визначення кількості десятків, сотень, тисяч у числі. Задачі на три дії.
Радіус
|
||
23
|
Читання
і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання трицифрових
чисел. Задачі
на знаходження невідомого за двома різницями
|
||
24
|
Читання
і запис трицифрових чисел у межах 20 000. Письмове віднімання трицифрових
чисел.Задачі на дві та три дії .
|
||
25
|
Читання
і запис п’ятицифрових чисел. Дії над круглими числами. Задачі
на знаходження невідомих за двома різницями
|
||
26
|
Порівняння
чисел. Читання і запис п’ятицифрових чисел. Письмове ділення з
перевіркою множенням. Задачі на різницеве порівняння двох добутків
|
||
27
|
Нумерація
шестицифрових чисел. Читання і запис шестицифрових чисел. Повторення
письмового ділення на одноцифрове число. Задачі на
знаходження числа за значенням його дробу
|
||
28
|
Читання
і запис шестицифрових чисел у межах 200 000. Мільйон.Задачі на знаходження
числа за значенням його дробу
|
||
29
|
Нумерація
шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі. Розв’язування
рівнянь. Розв’язування задач на три дії
|
||
30
|
Нумерація
шестицифрових чисел. Поняття класу. Таблиці розрядів і класів. Множення
і ділення на одноцифрове і двоцифрове числа. Обернені задачі
|
||
31
|
Читання
і запис шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10; 100; 1000
|
||
32
|
Збільшення
(зменшення) числа в 10; 100; 1000 разів. Читання і запис багатоцифрових
чисел. Задачі
на пропорційне ділення. Самостійна робота
|
||
33
|
Десяткова
система числення. Розв’язування рівнянь. Задачі на три дії
|
||
34
|
Контрольна
робота № 2
|
||
35
|
Аналіз
контрольної роботи. Одиниці вимірювання довжини. Утворення одиниць вимірювання
довжини. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
||
36
|
Одиниці
вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими. Задачі
на знаходження четвертого пропорційного
|
||
37
|
Заміна
одних одиниць вимірювання довжини і маси іншими. Розв’язування задач
|
||
38
|
Одиниці
вимірювання часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події
|
||
39
|
Одиниці
вимірювання часу. Задачі з буквеними даними
|
||
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ
|
|||
40
|
Дія
додавання. Закони додавання. Табличне й позатабличне, усне і письмове
додавання. Задачі,
які розв’язуються додаванням
|
||
41
|
Дія
віднімання. Правило віднімання суми від числа. Табличне й позатабличне, усне
і письмове віднімання. Задачі, які розв’язуються відніманням
|
||
42
|
Письмове
додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Задачі, які розв’язуються
відніманням
|
||
43
|
Перевірка
додавання відніманням. Складені задачі на знаходження невідомого доданка
|
||
44
|
Знаходження
різниці у випадку, коли зменшуване має декілька нулів. Розв’язування задач
|
||
45
|
Додавання
декількох доданків. Задачі на знаходження периметра трикутника
|
||
46
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Самостійна робота
|
||
47
|
Додавання
і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання довжини і
маси
|
||
48
|
Круглі
числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними
|
||
49
|
Контрольна
робота № 3
|
||
50
|
Аналіз
контрольної роботи. Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її
початку, дати
закінчення події
|
||
51
|
Прості
задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події
|
||
52
|
Прості
задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення
події. Розв’язування
рівнянь
|
||
53
|
Застосування способу округлення при додаванні та
відніманні. Розв’язування задач вивчених видів .
|
||
54
|
Діаграми.
Розв’язування задач на знаходження різниці
|
||
55
|
Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості
руху. Залежність
швидкості від зміни відстані при сталому часі
|
||
56
|
Задачі на визначення відстані за швидкістю і часом.
Залежність швидкості від зміни часу при сталій відстані
|
||
57
|
Задачі
на визначення часу за відстанню і швидкістю. Дії з іменованими числами
|
||
58
|
Прості
та складені задачі на визначення часу і відстані. Геометричні тіла та їх
назви
|
||
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ
БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО
|
|||
59
|
Дія
множення. Закони множення
|
||
60
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування
задач на рух. Самостійна робота
|
||
61
|
Множення
багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в середині першого
множника є
нулі. Розв’язування задач з двома буквеними даними
|
||
62
|
Контрольна
робота № 4
|
||
63
|
Аналіз
контрольної роботи. Множення чисел, які закінчуються нулями
|
||
64
|
Множення
одноцифрового числа на багатоцифрове. Задачі на спільну роботу
|
65
|
Ознайомлення
з поняттям «площа фігури». Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів
на сумісні дії. Задачі на спільну роботу
|
||
66
|
Правило обчислення площі прямокутника. Задачі,
аналогічні до задач на спільну роботу
|
||
67
|
Обчислення
площі і периметра прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії.
Задачі на спільну роботу
|
||
68
|
Одиниці
вимірювання площі. Задачі, які включають дії над величинами, вираженими
одиницями площі
|
||
69
|
Обчислення
площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі
прямокутника
|
||
70
|
Знаходження однієї зі сторін прямокутника за його
площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну
роботу. Ділення іменованих чисел
|
||
71
|
Обчислення
площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов’язані з площею прямокутника.
Знаходження значень виразів на сумісні дії
|
||
72
|
Дія
ділення. Властивості частки. Задачі на рух і на обчислення площі
|
||
73
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Задачі
вивчених видів
|
||
74
|
Ділення багатоцифрових чисел на
одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
||
75
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням.Ускладнені
задачі на зведення до одиниці
|
||
76
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить усередині
нуль. Перевірка
ділення множенням. Елементи прямокутного паралелепіпеда: ребро, бічна грань,основа,
вершина
|
||
77
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить усередині
нулі.Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
||
78
|
Ділення
багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення
до одиниці
|
||
79
|
Ділення
іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
||
80
|
Ділення
іменованого числа на іменоване. Знаходження значень виразів на сумісні дії.
Задачі вивчених видів
|
||
81
|
Вправи
на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух
|
||
82
|
Знаходження
значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух
|
||
83
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на порядок дій. Задачі на
зустрічний рух. Самостійна робота
|
||
84
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10; 100; 1000 з остачею.
Задачі на спільну роботу
|
||
85
|
Контрольна
робота № 5
|
||
86
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення вивченого
|
||
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З
ДРОБАМИ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ
|
|||
87
|
Задачі
на знаходження частини числа і числа за його частиною. Порівняння частин
|
||
88
|
Ознайомлення
з дробами. Запис дробу. Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які
включають знаходження частини числа
|
||
89
|
Знаходження
дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа
|
||
90
|
Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів
|
||
91
|
Знаходження
числа за значенням його дробу. Розв’язування задач. Самостійна робота
|
||
92
|
Складені
задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторення правила множення
числа на добуток
|
||
93
|
Контрольна
робота № 6
|
||
94
|
Аналіз
контрольної роботи. Множення чисел, що закінчуються нулями. Повторення
переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у
вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10; 100;
1000.Розв’язування задач, що включають знаходження числа за його дробом
|
||
95
|
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових
чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв’язування яких вимагає
знаходження дробу від числа
|
||
96
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу
від числа
|
||
97
|
Множення
багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення
трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа
|
||
98
|
Знаходження
добутку виду 2400 · 30 усним і письмовим способами. Розв’язування задач з
буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення
|
||
99
|
Повторення
вивченого. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь і нерівностей
|
||
100
|
Правило
ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на
розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з
остачею на одноцифрове число
|
||
101
|
Ділення
з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа.
Задачі на пропорційне ділення
|
||
102
|
Письмове
ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне
ділення. Рівняння
|
||
103
|
Порівняння
задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на
порядок виконання дій
|
||
104
|
Ділення
виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух
|
||
105
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є
нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. Самостійна робота
|
||
106
|
Ділення
чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок
виконання дій. Розв’язування задач
|
||
107
|
Контрольна
робота № 7
|
||
108
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення вивченого
|
||
МНОЖЕННЯ І
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО
|
|||
109
|
Повторення
множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями
|
||
110
|
Множення
трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома
різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
||
111
|
Множення
багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок).Задачі на
знаходження числа за двома різницями
|
||
112
|
Множення
іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа
за двома різницями
|
||
113
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома
різницями
|
||
114
|
Множення
багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух.
Знаходження значень виразів на сумісні дії
|
||
115
|
Множення
багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 · 403. Задачі на рух і
знаходження площі
|
||
116
|
Ділення
трицифрових чисел на двоцифрове
|
||
117
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у
випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення)
|
||
118
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на
знаходження середнього арифметичного. Рівняння
|
||
119
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний
випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного
|
||
120
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на
знаходження середнього арифметичного
|
||
121
|
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка.
Розв’язування задач
|
||
122
|
Ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач
|
||
123
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць
|
||
124
|
Ділення
багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв’язування задач
|
||
125
|
Ділення
іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього
арифметичного. Задачі на дроби
|
||
126
|
Сумісні
дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння
|
||
127
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з
багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і
розв’язування нерівностей. Самостійна робота
|
||
128
|
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування
задач
|
||
129
|
Контрольна робота № 8
|
||
130
|
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з письмовим
діленням на трицифрове число
|
||
131
|
Ділення
багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з
буквеними даними
|
||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
|
|||
132
|
Натуральний
ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення.Порівняння чисел
|
||
133
|
Величини.
Метрична система мір
|
||
134
|
Додавання
і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Самостійна робота
|
||
135
|
Множення.
Закони множення
|
||
136
|
Контрольна робота № 9
|
||
137
|
Аналіз
контрольної роботи. Ділення. Властивості частки
|
||
138
|
Повторення
матеріалу та узагальнення математичних знань учнів
|
||
139
|
Повторення
матеріалу та узагальнення математичних знань учнів
|
||
140
|
Підсумковий
урок за рік
|
Календарно-тематичне
планування уроків курсу
Я У СВІТІ
(За підручником О.В.Тагліної, Г.Ж.Іванової)
№
з. п.
|
Тема уроку
|
Дата
проведення
|
Я — ЛЮДИНА
|
||
1
|
Життя
— найвища цінність.
Практична
робота (обговорення
ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції
України)
|
|
2
|
Я
— неповторна людина
|
|
3
|
Навчальний
проект (індивідуальний).
Постаті,
які подолали життєві труднощі (за вибором учнів)
|
|
4
|
Особистісний
розвиток людини впродовж життя
|
|
5
|
Винаходи
людства
|
|
6
|
Навчання
як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати?
|
|
7
|
Планування
самонавчання, взаємонавчання.
Практична
робота. Плануємо пізнавальну діяльність
|
|
8
|
Не
витрачай даремно час!
|
|
9
|
Навчальний
проект (індивідуальний).
Історія
досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)
|
|
Я ТА ІНШІ
|
||
10
|
Роль
сім’ї в моєму житті. Мій родовід
|
|
11
|
Бюджет
сім’ї. Економія і збереження майна
|
|
12
|
Навчальний
проект (дослідницький, індивідуальний).
Дослідження
своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними та якісними, а
на покупці
яких можна було зекономити)
|
|
13
|
Культура
поведінки учня
|
|
14
|
Засоби
масової інформації мого міста.
Практична
робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися
в місті
|
|
15
|
Чому
виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота.
Складання правил
ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється стійкість від упертості?»
|
|
16
|
Соціальна
(екологічна) акція «Збережемо ялинку»
|
|
17
|
Чи
варто бути правдивим?
|
|
18
|
Культура
спілкування
|
|
Я — УКРАЇНЕЦЬ
|
||
19
|
Україна
— незалежна, демократична, правова держава
|
|
20
|
Людина
живе в суспільстві. Моделювання різних соціальних ситуацій
|
|
21
|
Національні
та державні символи України. Конституція України (ст. 10, ст. 20, ст. 67).
Практична
робота. Проведення конкурсу малюнків на тему «Державні символи у моєму житті»
|
|
22
|
Навчальний
проект (груповий).
Сім
чудес України
|
|
23
|
Батьки
зобов’язані — діти зобов’язані
|
|
24
|
Навчання
— основний обов’язок дітей
|
|
25
|
Про
правопорушення
|
|
26
|
Передбачайте
наслідки своїх учинків. За скоєне відповідають перед законом
|
|
27
|
Культурна
спадщина народу
|
|
28
|
Свята
нашої держави
|
|
Я — ЄВРОПЕЄЦЬ
|
||
29
|
Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти
в інших країнах світу
|
|
30
|
Європейський
Союз — співтовариство народів Європи
|
|
31
|
Навчальний
проект (груповий, за вибором учнів).
Подорожуємо
країнами світу
|
|
32
|
Волонтерство
як добровільна суспільно корисна діяльність.
Практична
робота. Складання листа до однолітка-іноземця про свою країну
|
|
33
|
У
кожному куточку світу — свої традиції та звичаї
|
|
34
|
Охорона
довкілля — спільна справа всіх землян
|
Немає коментарів:
Дописати коментар